TradeDoubler Verification

torsdag den 5. juni 2014

5. Juni - favorit sted

Grundlovsdag, Fars dag, Torsdag. Jeg nåede lige at blive sur på Jesus igen, indtil jeg opdagede at det slet ikke er hans skyld, at butikkerne er lukkede idag. Men det er lidt trælst at alle de helligdage falder på en torsdag, så jeg ikke kan komme i gruppe. Det er længe siden jeg har været der, og der er sket så meget siden sidst. Men nok om det. Dagens emne er favorit sted.

Hvis man kender mig, så kender man også til min kærlighed til min yndligsluder, nemlig København. Nu er København jo et ret stort område, så jeg kan fortælle hvor jeg godt gad at bo i Hovedstaden.
Sdr. Boulevard ved fisketorvet. Det er ekstremt tæt på byen, men stadig lidt afsides. Og så har de legeplads mit på vejen. Der er minimal trafik og der kan stadig komme gang i den. Man er tæt på Vega og tæt på Fisketorvet. Og så er det vist rimelig børnevenligt. Det er virkelig mit drømmested, så når jeg engang har nogle penge (og får overtalt min kæreste) så vil jeg bo der!

Noget der måske kunne blive et favoritsted her i Hillerød, er vores nye lejlighed. På den ene side kan man se ud over byen (og få et lille glimt af slottet) og på den anden side, på tagterrassen kan man se ud over skoven (og se på fulde gymnasieelever, der vralter hjem fra fest).

Ses i morgen smukke mennesker <3

Husk at I kan donere en lille mønt til øremærkning og sterilisering af min mors katte. Knappen ligger øverst til højre <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar