TradeDoubler Verification

søndag den 8. juni 2014

8. Juni - Idoler

Så er jeg endelig up to date med denne blogchallenge, og dagens emne er idoler. Og idoler er ikke rigtig noget jeg gør mig i. Længere. Ingen er perfekte, og jeg ville ikke bryde mig om at være præcis som en anden. Hele mit liv har jeg været begrænset af hvad folk synes om mig, eller hvad jeg kunne få andre til at gøre sammen med mig.
Da jeg var mindre, ville jeg gerne gå til violin, men mine veninder synes det var kikset, så jeg gik ikke til violin.
Dette gik op for mig da jeg sad på stationen og ventede på en veninde. Vi skulle ind og ave gratis kaffe i København. Da hun ikke dukkede op og ikke havde givet lyd fra sig, så havde jeg to muligheder: At tage skuffet hjem, eller tage afsted alene. Jeg valgte det sidste. Og jeg var så stolt af mig selv, fordi jeg ikke ville gå glip af denne oplevelse, og jeg gjorde det for min egen skyld.
Men man burde vel have nogle rollemodeller eller idoler. Men så skal man tage nogle ting fra forskellige personer, og lave det om så det passer til én selv.

Okay der er faktisk én person jeg er stor fan af. Én jeg faktisk måske godt kunne kalde mit idol, nemlig Mr. Kate. Hun er youtuber, smykkedesigner og fantastisk morsom. Hun laver en masse DIY (Do It Yourself) og kan lave fantastiske ting ud af maling, en limpistol og en masse kreativitet.
Tjek hende ud her: Mr. kates channel

Ses i morgen smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar