TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

du er mit opium

Du er mit opium
Du får mig til at svæve, samtidig med jeg er helt afslappet i dit nærvær
sidder ganske stille på nåle
Og jeg er afhængig af dig, tænk at jeg skulle blive afhængig
endnu engang
Jeg bliver urolig og min krop begynder at ryste når du ikke er her
Du er min lattergas
Når jeg indånder dig, får du mig til at grine
du får min mave til at le
Og jeg er afhængig
afhængig af om du er her
og når du ikke er fremtryller mine tvangstanker følelsen
af lattergas
Du er min hampplante
jeg ved godt du er forbudt, men jeg kan bare ikke lade være
du gror og blomstrer og synes du er vokset hver gang jeg ser dig
og jeg er afhængig
for uden dig ville jeg sidde i et mørkt hjørne og græde
du er som lykkepiller og LSD på samme tid
og jeg ved at jeg burde på afvænning
og få det bedre
og leve længere
og stoppe med at drikke
(for vi ved jo at stoffer og alkohol ikke går sammen)
og jeg burde få en kat
og jeg og jeg og jeg
og jeg har abstinener
hvornår er mit næste fix?
Du er mit opiumog jeg bliver ikke rolig og tilfreds før jeg har fået dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar