TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

nostalgi og varme vinduer

min krop er ved at tø op, og jeg begynder at kunne gå selv igen.
Min bevidsthed har fortrængt det sidste års tid, måske to.
Jeg er tilbage.
Tilbage til rødderne.
Jeg har sommerfugle i maven, ligesom sidst jeg have lyst hår og hvide solbriller.
Husker du vi sad på taget? 
Du husker næppe første gang jeg sad på et tag.
Jeg har nu glemt hvor jeg går i skole, men jeg ved at jeg er i fremtiden.
I hvert fald i forhold til hvor jeg befinder mig nu.
Pludseligt husker jeg mit første 12-tal, og det seneste.
Nu er depressionen gået i hi, og smilet er vågnet, og overvejer ikke at forsvinde.
Lige nu har kun ét værelse med dårligskab og mug, som snart skal ryddes.
Vi rydder op, gør rent og bevæger os langsomt men sikkert til Nirvana.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar