TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

hvad er det for en leg jeg leger?

hvad er det for en leg vi leger?
hjernen leger stilleleg mens hjertet lægger puslespil
min krop leger en leg som mit sind ikke må være med til
kroppen dirrer af forelskelse men vil ikke fortælle hjernen hvorfor
hvor er jeg i mit grænseland?
hvem er venner og hvem er fjender?
vi danser tæt i kælderen
uden at være sammen
min fantasi har givet mig ting livet ikke kunne
men hvornår giver livet mig noget jeg kan tage og føle på?
jeg er uforudsigelig og for pudsig
min ungdom er ved at falde til ro
er ved at blive kedelig
betyder det jeg er ved at være voksen?
jeg aflæser og overfortolker alle signaler
er det korrekt at gøre?
jeg går i en cirkel for tilfældigt at møde dig
på en vej du ikke engang kender til
jeg leger udklædningsleg
så kan jeg hver dag være et nyt menneske
hvem vil jeg være i morgen?
men denne leg forvirrer mig
når man hver dag er noget nyt
har man så et navn? 

og er der mon nogen derude der vil lege med mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar