TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

I got a thing for you

I got a thing for you
Jeg har en ting for dig
Du er ikke den ting jeg har for dig, for dig har jeg ikke 
Men du giver sange en ny betydning
En gammel sang, ingen ny, fancy melodi
Teksten er sunget før
Måske bare en gammel ørehænger fundet frem blandt gemmerne
Blot det samme billede, i en ny ramme
intet nyt under solen 
bare en ny forbrænding
du er en ulv i fåreklæder
et sødt lille lam
uden jeg ved hvad der er bagved
endnu en gang har jeg en følelse
som også viste sig sidst
men nu er jeg halvandet år klogere
og skal jeg hives gennem mudderet en gang til?
men jeg har en ting for dig
noget siger mig at det er anderledes denne gang
I got a thing for you
If you don't know you're right next to the right one
But I don't
Jeg ved det faktisk ikke og det gør du heller ikke
og hvis vi ikke tager chancen
finder vi aldrig ud af det
men dét jeg ved er at det kan gå galt
og oftes gør det i disse situationer 
men ingen ved hvornår lykken begynder
eller hvornår den slutter igen
Men man ved det ske
rman hører så tit om det
vi lever i en tid hvor ægte kærlighed er forældet
sætter du mit voksenliv igang
eller skal jeg vente på den næste
eller den sidste
der er ingen vej udenom
Skal vi gå hånd i hånd til toget
eller skal jeg selv finde vej?
går vi ad den lille mørke vej
eller af den store med gadelamperne?
vi må skynde os
ellers misser vi toget
I got a thing for you
jeg har en ting for dig
jeg har et tog for dig
og hvis jeg ikke når dig
kommer der nok et igen om 10 minutter 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar