TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

galskabens rutschebane

Jeg er brændt mig på mit eget hjerte
 hele mit bryst er varmt, men det fryser
det er som om det er svært at trække vejret lige pludselig
når dit billede hopper op hopper mit hjerte en ekstra gang
er det sandt det jeg søger?
er der mening i galskaben?
min krop er i en rutchebane
jeg elsker ganske vidst noget af turen men ved ikke om jeg magter den endnu engang
hvorfor kan man ikke prøve den, kun når den er sjov og ny og spændende
hvorfor skal man have det stykke med hvor man er ved at kaste op
bare græder og vil ned
og hvorfor ved man aldrig hvornår den ender
hvorfor rutcher man i mørke?
og når lyset tændes, har man somme tider forvildet sig ind i heksens hule
og man er ved at blive ædt levende
af orme som svir
engang kildede de ganske vidst
og hvem ønsker denne hårde opbremsning?
Måske skal vi prøve rutcheturen bare én gang til
kom min kære

Ingen kommentarer:

Send en kommentar