TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

romaner og lam

Livet er aldrig så simpelt som de er skrevet i romaner.
Eller måske lige præcis så simple!
Mit liv og min opfattelse af livet trænger til et realitetstjek.
I min verden, tror jeg livet er som de førnævnte romaner
"De mødes, de kysser, de er kærester"
Men det går lige op for mig at der skal mere til.
Forelskelsen strejfer mig, som en blid brise på en sommerdag, indtil du fortæller mig at det er en stor hund der ånder på mig.
"Se den kan godt lide dig", siger vedkommende, og mine øjne tror på det, og du fortætter "Den vil gerne være din ven". Jeg har efterhånden forstået man ikke skal dvæle ved af afvisning.
Men jeg har ikke mod på at prøve igen.
Hvor mange ulve skal man igennem for at finde lammet?
Og findes der noget lam? eller er der bare nogle ulve der klæder sig bedre end andre?
Skal jeg lade dig komme til mig eller skal jeg jagte dig?

Kom lille lam, kom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar