TradeDoubler Verification

mandag den 19. marts 2012

udsigtigen fra mit vindue er ikke den samme uden min kaffe
abstinenser og sult får kroppen til at længes efter kød og blod
og så også det faktum at jeg er alene.
Mine læber er tørre, da de for længe har stået stille.
Jeg gemmer mig for de ord jeg burde sige men som ikke har noget navn.
Skjuler mine skuffelser og genopbygger facaden.
Træet flytter aldrig længere end der hvor det har slået rødder
Og jeg er æblet. Ikke langt fra stammen men alt for langt væk fra Evas læber.
Jeg behøver næppe nogen slange til at dumme mig. Og dét gør jeg på skrift.
Tilgiv mig fader, for jeg har syndet, jeg har fejlet og jeg har fortrudt.
Jeg har ikke længe tilbage, før min tid er forbi.
Jeg sniger mig stille ud af bagdøren, skønt jeg har annonceret min exit.
Jeg er ikke døende, men jeg dør en lille smule, når jeg skal forlade dig.
Men kun for en stund, for jeg vil vende tilbage en dag.
Der er gamle bjerge og søer, jeg skal kigge på, elske og elske med.
Det er ikke dig, men mig. En dårlig kliché, men som i dette scenarie passer.
Fordi jeg elsker dig, men har ikke råd til dig. Du er for dyr i drift.
Byen du er min luder! Jeg betaler for at komme i dig, og betaler mere for at blive i dig.
Du er min luksusluder! Jeg betaler endda for at komme ud af din igen.
Jeg elsker at se dig bade i solen.
Men udsigten er ikke den samme uden min kaffe.

- Kylling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar